Hyppää pääsisältöön

3.5.2024

Kuva
Linkki-asiointipisteen palvelutilanteessa tiskille jonottaa toinen henkilö. Kuva Hanna-Kaisa Hämäläinen
Asemakatu 7 sijaitseva Jyväskylä-pisteeksi muuttuva Jyväskylä-info on jatkossa entistä laajemmin jyväskyläläisiä ja matkailijoita palveleva asiointipiste. Kesäkuussa 3.6. alkaen palvelutarjonta kasvaa joukkoliikenteen Linkki-palvelupisteen, kaupungin palvelukassan ja Visit Jyväskylä Regionin matkailuneuvonnan palvelujen lisäksi Jyväskylän kaupunginteatterin ja Jyväskylä Sinfonian lipunmyynti- ja asiakaspalveluilla.

Kesän aikana Jyväskylä-pisteellä Visit Jyväskylä Regionin matkailuneuvonta palvelee laajennetuin aukioloajoin maanantaista perjantaihin klo 10–17 sekä myös lauantaisin klo 10–15. Muut palvelut ovat saatavilla maanantaisin klo 10–17 välillä sekä tiistaista perjantaihin klo 10–16. Kaupungin palvelukassa palvelee tuttuun tapaan arkisin klo 10–14. Tilaan on esteetön käynti Asemakadulta, kauppakeskus Forumin sisäkäytävän kautta. Tilaan pääsee kynnyksen yli myös suoraan Asemakadulta. Elokuussa 5.8. alkaen palveluita on saatavilla arkisin joka päivä klo 10–17 välillä. Uusilla aukioloajoilla vastataan keskustassa työpäivän jälkeen asioivien asiakkaiden toiveisiin. 

Jyväskylän kaupunginteatterin ja Jyväskylä Sinfonian lippumyymälä Versonraitilta siirtyy Jyväskylä-pisteeseen

Kauppakeskus Tawastin Versonraitilla palvellut Jyväskylän kaupunginteatterin ja Jyväskylä Sinfonian lippumyymälä on avoinna viimeistä päivää 17.5. Toiminta siirtyy 3.6. alkaen ympäri vuoden avoinna olevaan Jyväskylä-pisteeseen, josta teatterilippuja, konserttilippuja sekä kummankin toimijan lahjakortteja voi ostaa jatkossa myös kesällä.

Teatterin ja Jyväskylä Sinfonian lipunmyynnin puhelinpalvelunumero 014 569 0110 pysyy ennallaan. Järjestelmämuutosten vuoksi puhelinpalvelu avataan vasta elokuussa 5.8. alkaen. Puhelinpalvelun aukioloaika on jatkossakin klo 12–17. Lippu.fi:n verkkokauppa palvelee asiakkaita ympäri vuorokauden.

Jyväskylä Sinfonian syyskauden kerta-, kausi- ja sarjaliput sekä kaupunginteatterin syksyn ohjelmisto ovat nyt myynnissä niin lippumyymälässä, Lippu.fin toimipisteissä kuin verkkokaupassa.

Joukkoliikenteen Linkki-palvelupiste  sekä Visit Jyväskylä Regionin matkailuneuvonta palvelevat Jyväskylä-pisteellä entiseen tapaan

Linkki-joukkoliikenne palvelee asiointipisteen lisäksi verkossa. Jyväskylä-pisteen yhteydessä sijaitseva Linkki-palvelupiste neuvoo ja opastaa paikallisliikenteen käytössä sekä myy ja lataa Waltti-lippuja (arvo-, kausi- vuorokausiliput).  Lisäksi palvelupisteellä hoituu matkustukseen ja matkakortteihin liittyvien ongelmatilanteiden selvittely, kuten kadonneen Waltti-matkakortin sulkeminen ja korvaaminen. Palvelupisteellä myydään Linkki-lahjakortteja ja lunastetaan niitä sekä siellä voi hyödyntää Edenred, ePassi ja Smartum -työmatkaetuuksia.

Visit Jyväskylä Regionin matkailuneuvonta Jyväskylä-pisteellä toimii koko Keski-Suomen matkailualueen neuvontana. Matkailuneuvonnasta saat vinkkejä käyntikohteista, majoitus- ja ravitsemusliikkeistä sekä tapahtumista Jyväskylässä ja Keski-Suomessa. Matkailuneuvonnasta voit myös hakea ilmaisia esitteitä ja karttoja sekä ostaa matkamuistoja . Lisäksi saat tietoa itselle tai ryhmälle varattavista opastetuista kierroksista.  Esitteitä ja karttoja on saatavilla myös Matkakeskukselta. 

Uusi yhteinen palvelupiste kokoaa Jyväskylän kaupungin kassatoimintoja yhteen ja laajempien aukiolojen ääreen. Maksutapoina käy yleisimmät pankki- ja luottokortit sekä käteinen.

Lisätietoja

Kassa- ja Linkki-palvelupiste:
Anne Haukkaniemi, asiakaspalvelupäällikkö, p. 040 840 6460, anne.haukkaniemi(at)jyvaskyla.fi 

Visit Jyväskylä Region: 
matkailuneuvoja Rinna Valjakka, p. 050 512 6133, rinna.valjakka(at)jyvaskyla.fi

Jyväskylän kaupunginteatteri: 
Henkilöstö- ja talousasiantuntija Outi Kasanen 050 340 7293, outi.kasanen(at)jyvaskyla.fi 

Jyväskylä Sinfonia:
Viestintä- ja hallintopäällikkö Jenni Hakola 040 064 0109, jenni.hakola(at)jyvaskyla.fi