Hyppää pääsisältöön
Kuva
Paviljongin, kaupunginteatterin ja Sinfonian yhteisilme
Pääsisältö

Saapuminen

Kaupunginteatterin asiakkaita palvelee viihtyisä Uno  Savolan kadun sisäänkäynti ja aulatila. Aulasta on käynti molempiin katsomoihin. Ovet avautuvat tuntia ennen näytösten alkua. Aulassa toimii myös naulakkopalvelu. 

Saavuttehan esityksiimme ajoissa, sillä myöhästyneet pääsevät katsomoon vasta väliajan jälkeen. 

Paviljonki Info palvelee asiakkaita aina näytöspäivinä, p.014 339 8100

Aulan välittömässä yhteydessä on runsaasti saniteettitiloja, joita löytyy lisää 2. kerroksesta.

Lisää Paviljonkiin saapumisesta löydät täältä

Ravintolapalvelut ja väliaikatarjoilu

Paviljongin avintolapalveluista ja väliaikatarjoiluista vastaa Food&Events Tapahtumaravintolat. Näyttämötilojen yhteydessä sijaitsevat ravintolat Lungi ja Bravo!, ovat avoinna aina tuntia ennen näytöstä sekä väliajalla, tarjoten väliaikatarjoiluna suolaisia ja makeita herkkuja sekä erilaisia virvokkeita. Väliaikatarjoilun voit varata etukäteen joko verkossa tai Food&Events -sovelluksen kautta, joka on ladattavissa App Store tai Google Play -sovelluskaupoista.

Ikärajat

Varmistuttehan esityksen sopivuudesta lapsikatsojille.

Esteettömyys

Kaikkiin tiloihin on esteetön pääsy ja myös pysäköititaloissa (P-Paviljonki 1 ja P-Paviljonki 2) on invapaikkoja. Lisäksi Uno Savolan kadulla on muutama maksullinen invapysäköintipaikka sisäänkäynnin lähistöllä.

Jyväskylän kaupunginteatteri on mukana Vammaiskortin tukijoukoissa ja haluamme palvella parhaalla mahdollisella tavalla erityistä tukea tarvitsevia asiakkaitamme. Huomioithan, että mikäli tarvitset teatterikäynnilläsi avustajaa, sinun tulee varata tai ostaa lippusi lippumyymälästämme.

  • Vammaiskortin haltijan avustaja tai tukihenkilö pääsee aina maksutta palveluumme.
  • Toimitiloissamme on esteetön WC.
  • Katsomossamme on pyörätuolipaikkoja.
  • Tiloissamme on induktiosilmukka.
  • Toimitilojemme esteettömyystiedot löytyvät selkeästi omilta verkkosivuiltamme.
  • Koko henkilökuntamme on sitoutunut parhaalla mahdollisella tavalla palvelemaan erityistä tukea tarvitsevaa asiakastamme.

Induktiosilmukka

Molemmilla näyttämöillä on käytössä induktiosilmukka. Kertokaa lippumyymälässä asioidessanne induktiosauvan tarpeesta. Lipunmyyjät varaavat teille liput niiltä paikoilta, joilla kuuluvuus on parhain induktiosauvaa käytettäessä.

Kuvailutulkkaus

Molemmilla näyttämöillä on mahdollista erikseen sopien käyttää kuvailutulkkaajaa. Teatterilla ei ole omaa kuvailutulkkaajaa eikä tulkkauslaitteita, joten ryhmän tulee varata sekä laitteet että tulkkaaja itse. Tulkkauksen järjestelyistä teatterilla voitte olla yhteydessä teatterin viestintään teatteri.viestinta(at)jyvaskyla.fi

Kuvailutulkkausta tarvitsevan ryhmän saapumisaika teatterille sovitaan erikseen.

Viittomakielinen tulkkaus

Molemmilla näyttämöillä on mahdollista erikseen sopien käyttää viittomakielen tulkkeja. Teatterilla ei ole omaa tulkkia, joten ryhmän tulee varata tulkki itse. Viittomakielen tulkit ovat katsomossa joko oikealla tai vasemmalla puolella, riippuen esityksen ylöspanosta. Viittomakielen tulkin/tulkkien käyttämisestä tulee ilmoittaa lippumyymälään lippua varatessa. Käytännön järjestelyissä tulee olla yhteydessä teatterin viestintään teatteri.viestinta(at)jyvaskyla.fi

Tuoksuttomuus

Arvostamme tuoksuttomuutta niin henkilökunnan kuin yleisönkin tiloissa, jotta teatterielämys olisi mahdollinen myös hajusteherkille. Vältäthän voimakkaita haju- ja partavesiä sekä hajustettua kosmetiikkaa tai hiusten viimeistelyaineita.

Alasivu
Kuva
Arvostamme tuoksuttomuutta, jotta teatterielämys olisi mahdollinen myös tuoksuherkille katsojille.